С модела Provoq Cadillac представя още една разновидност на платформата E-Flex. Екологичният метод на задвижване ще бъде показан на автосалона в Детройт.
За разлика от досегашните E-Flex-модели Provoq не е оборудван с дизелов двигател, а използва принципа на горивните клетки. Електромоторите на предния (70 кВт) и задния мост (40 кВт) са били запазени, също както и литиево-йонните батерии като основен енергиен източник.
Над 480 км без вредни емисии
Горивната клетка е подслонена под предния капак, а резервоарите с водород, чиято вместимост възлиза на шест килограма, се намират на дъното на багажника. Постоянната мощност на горивната клетка е 88 кВт., а капацитетът на батерията, който позволява изминаването на 32 км, достига 9,0 кВт/ч. Общото разстояние, което автомобилът може да измине, е около 483 км. Ускорението на Provoq от 0 до 100 км/ч отговаря на 8,5 секунди, максималната му скорост пък е 160 км/ч.
Каросерия с остри ръбове
Характерна особеност на предницата представлява активната предрадиаторна решетка, която се отваря само при нужда от охлаждащ въздух. Подрамата на луксозния SUV и специалните гуми също допринасят за ниското аеродинамично съпротивление на автомобила.
Салонът на петместния всъдеход от друга страна изкушава с многоцетен кожен салон, апликации от хром и алуминий, както и с уютно осветлиние
Baro
i az po princip ne haresvam tiq amerikanskite koli oba4e im svalqm 6apka zaradi taq koncepciq!krayno vreme be6e i qnkite da izvadqt Hibridi na pazara..
Батето
По принцип не съм особен фен на американските автомобили, но при тази концептуална разработка дизайнът определено ми харесва - стилен, изчистен и дори новаторски :) Браво на Cadillac B-)