Йохан де Найсен оглави Cadillac на 1 август миналата година, като напусна поста шеф на марката Infiniti
Говорейки пред анализаторите на Уолстрийт по време на конференция в Ню Йорк, президентът на Cadillac - Йохан де Найсен заяви, че неговата компания иска независимост от фирмата-майка General Motors. Според топ мениджъра до 2017 г. Cadillac ще има "много по-голяма степен на самодостатъчност и автономност" от GM. Обособяването в самостоятелна бизнес единица ще позволи на марката да се справи със собствените си печалби и загубите и ще укрепи имиджа на бранда.
Йохан де Найсен оглави Cadillac на 1 август миналата година, като напусна поста шеф на марката Infiniti. За голяма самостоятелност на бранда новият лидер заговори още при встъпването си в длъжност.
Шефът на компанията Cadillac вече постави задачата до 2020 г. да бъдат увеличени продажбите до 500 000 автомобила годишно и да постигне световен пазарен дял от 5%. Миналата година компанията продаде точно 263 697 автомобила по света и държи пазарен дял от 3,4% в сегмента на луксозните автомобили.
Ясно е, че това решение Йохан де Найсен не може да вземе еднолично. Както изглежда, той е получил картбланш от борда на директорите на General Motors. Според изданието Automotive New диференциацията вече е започнала: много от топ мениджърите вече се преместиха в новата централа на Cadillac в нюйоркския квартал Сохо. Компанията изгражда своя дилърска мрежа с изключение на маркетинговите канали на GM. Лидерите са обсъждали внимателно програмите за поощряване на дилърите, за укрепване на марката и разширяване на асортимента, увеличаване на количеството и подобряване на качеството. Де Найсен отбеляза, че Cadillac подготвя "масова продуктово настъпление, включително с няколко нови кросоувъра.