Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Cadillac SRX: Топчо

05.01.2009 12:46
Туит

Високопроходимият луксозен "американец" бе показан седмица преди своята официална премиера на автосалона в Детройт.

Автомобилът ще бъде оборудван с два 6-цилиндрови бензина с директно впръскване на горивото, които не вещаят нищо добро по отношение на икономичността. Базовият трилитров V6 генерира 260 к. с., а принудително аспирираният 2,8-литров мотор достига 300 "коня" и 400 Нм максимален въртящ момент.

Предвид очакваното високо тегло на SRX тези агрегати едва ли ще позволяват спортни изпълнения. Трансмисията ще бъде 6-степенен автоматик, снабден с "екологичен" режим на функциониране.

Интересни опции на автомобила са адаптивните светлини, които следват волана, електрическият капак на багажника, регулацията на нивото на задния мост за облекчено товарене. Двойното предаване се предлага срещу доплащане, също както и електронният блокаж на диференциала.

Според Cadillac засегнатото по-горе внушително тегло на автомобила възниква вследствие на оптимизираната безопасност на каросерията. Допълнителните килограми се отразяват и върху динамичните характеристики. Задвижван от предните колела, базовият SRX например ускорява до 100 км/ч за 8,3 секунди.

Коментари
comments powered by Disqus