Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Cadillac XTS Platinum Concept: Офис на колела

12.01.2010 09:59
Туит

Във втория ден на Северноамериканското автомобилно изложение General Motors показа своя нов пълноразмерен луксозен седан Cadillac XTS Platinum Concept.

Автомобилът е създаден, за да промени представата за сегмента на луксозните седани. Идеята, която внушава новата концепция, е че и средството за транспорт може да изпълнява функциите на личен офис за главните изпълнителни директори и висши мениджъри.

На външен вид XTS Platinum Concept не се различава много от останалите си събратя в гамата на Cadillac, но в салона оформлението е подчинено на луксозния дизайн и съвременните технологии.

Двигателят на Cadillac XTS Platinum Concept е 3,6-литровият бензинов V6 с директно впръскване на горивото, редом с който работи и хибридна плъгин система. Когато функционира на смесен режим, системата дава мощност от 350 к.с. и има максимален въртящ момент от 400 Нм. Автомобилът е оборудван и с Magnetic Ride Control (MRC) за подобряване на управлението и повишаване удоволствието от шофирането.

Хибридната плъгин технология е създадена на базата на наученото от Cadillac от предишните им хибридни модели - Escalade Hybrid и Escalade Platinum Hybrid. Автономният пробег, който прототипът може да измине, не е уточнен от GM, но по официални данни той ще може да работи до пет часа преди акумулаторните му батерии да се изтощят напълно.

Коментари
comments powered by Disqus