Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Carlsson CK50: Елегантния

23.09.2009 16:28
Туит

Немският тунер Carlsson представи програмата си за Mercedes E 500 във версията купе.

Стандартно E 500 слага юздите на 383 „коня“, но модифицираният 5,5-литров V8 на CK50 генерира 435 и 600 Нм максимален въртящ момент. От Carlsson не предоставят пълни подробности за силовия тунинг, но една от причините за допълнителните 52 к. с. е новата изпускателна система, чиито два трапецовидни накрайника оформят задната част на модела. Нов е и спортният въздушен филтър.

Аеродинамичният пакет е твърде скромен – нов преден спойлер, чиято „устна“ може да бъде поръчана от карбон, както и заден спойлер. 20-цоловите колела 1/5 REVO с гуми 235/30 на Dunlop завършват оптиката на CK50. Стандартното окачване е заменено с коиловъри, като новите пружини позволяват просветът да бъде намален с 30 мм.

Промените в салона на заводския E 500 купе също следват доброто възпитание – нова кожена тапицерия за топката на скоростния лост и за волана, алуминиеви педали и осветени стелки с логото на Carlsson.

Коментари
comments powered by Disqus