Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Carlsson CK50: Silver Star

07.05.2008 08:05 2
2
2571831691
Туит

Специализираният в модели на Mercedes тунер Carlsson съумява да извлече от двигателя на SL 500 допълнителни 47 конски сили.

Изпълнението CK50 разполага с потенциал от 435 "коня", които позволяват ускорение до 100 км/ч за 5,1 секунди - в същата дисциплина серийният модел от Щутгарт има нужда от цяла секунда повече. Версията на Carlsson е лишена от типичното за всички Mercedes електронно ограничение на максималната скорост и може да се похвали с върхово постижение от 293 км/ч.

Дизайнът също е модифициран подобаващо. Различни са например предната престилка (която може да се регулира по дължина), радиаторната решетка на автомобила, както и преградените от карбонов елемент "хриле" зад предните колела. В задницата пък откриваме дифузьор и спойлер върху капака на багажника за още по-добра аеродинамика.

Клиренсът на CK50 е намален с 30 милиметра посредством електронно окачване, наречено C-Tronic Suspension, което при неравности по пътната настилка автоматично повдига каросерията. Като завършек на своята програма тунинг майсторът предлага многообразие от алуминиеви колела с размери от 19 и 20 цола.
Коментари

ge@rge
;) :(

enzoferarri1
Pona4alo novia Sl e mnogo dobar: i kato disain i i kato harakteristiki na dvigatelite. Tazi dorabotka na Carlsson go pravi edin super avtomobil. Bravo.

comments powered by Disqus