Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Carlsson Mercedes CLS: Лека гимнастика

28.02.2011 16:25
Туит

Carlsson ще участва на автосалона в Женева с нов пакет за втората генерация на Mercedes-Benz CLS. Максималната мощност специално при CLS 63 AMG е увеличена на внушителните 600 к.с.

Бодикитът за CLS включва нов преден спойлер, допълнителен лип (изцяло карбонов при желание на клиента), мрежа от неръждаема стомана за радиаторната решетка и въздуховодите, заден спойлер и броня с интегриран в нея дифузор. Значително по-интересно обаче е това, което се случва под капака.

При CLS 350 CDI например максималната мощност е увеличена с 20% благодарение на новия контролен модул Carlsson C-Tronic® DIESEL POWER и вече достига 320 к.с. при 265 стандартно. Въртящият момент пък нараства от 650 на 780 Нм, което позволява на четиривратото купе да „пробяга“ класическия спринт за 5,9 секунди (6,3 в заводския вариант).

Върховата версия CLS 63 AMG пък може да се похвали с 600 к.с. при 557 стандартни. За съжаление обаче това е и единствената информация в официалния пресрилийз за 5,5-литровия туинтурбо на AMG.

Програмата на Carlsson продължава с нов заден заглушител, комбиниран с два овални накрайника (те могат да бъдат поръчани и самостоятелно), колела 1/10 в размери до 20 цола и модификация на очакването. Моделите, оборудвани стандартно с AIRMATIC, могат да се възползват от модула C-Tronic SUSPENSION, при който просветът е намален с 30 мм. На всеки 150 милисекунди системата отчита моментната ситуация и адаптира характеристиките на окачването спрямо нея. При скорост под 20 км/ч C-Tronic SUSPENSION връща заводските настройки.

В салона на четиривратото купе ще откриете тапицерия от напа за панелите на вратите и седалките, облицован в алкантара волан, велурени стелки и серия от алуминиеви апликации.

Продажбите на модифицирания от Carlsson CLS ще стартират през април.

Коментари
comments powered by Disqus