Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Carlsson Mercedes E-класа Coupe: Soft Touch

20.08.2009 13:48
Туит

Последното произведение на Carlsson е специално за почитателите на „софт“ тунинга. Естествено, и за собствениците на новата E-класа във версията купе.

Спартанският пакет на немския тунер включва 19 и 20 цолови дизайнерски колела. Изборът, който предлага Carlsson е впечатляващ, каквито са и цените. 20-цоловият комплект 1/5 REVO например струва 3969 евро с ДДС, докато опцията 1/11 Evo Brilliant Edition се предлага за 2499 евро.

Новите олекотени колела не са единствената промяна по заводската E-класа. За почитателите на спортното шофиране Carlsson сваля четириместното купе с 30 мм по-близо към пътната настилка. Промяната в настройката на окачването струва 239 евро.

Коментари
comments powered by Disqus