Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Caterham CT01: Първи на опашката

27.01.2012 10:48
Туит
Caterham CT01: Първи на опашката

Caterham представи официално новия CT01. Болидът на бившия Team Lotus ще дебютира официално на пистата „Херес“ в началото на февруари, когато започва предсезонната подготовка на отборите.

За втора поредна година техническият екип на Тони Фернандес гради своя автомобил около двигателя на Renault и скоростната кутия и задно окачване на Red Bull. Промените в техническия правилник обаче налагат сериозни модификации в аеродинамичния пакет.

Носът, например, е разположен по-високо от стандартното за миналата година и напомня формата на птицечовка, носачите на окачването са фиксирани високо горе, въздухозаборникът е с изцяло кръгла форма, а системите за обдухване на дифузора посредством изгорелите газове отсъстват заради пълната им забрана.

„Техническият правилник налага ограничения върху височината на носа, като целта е тимовете да не използват прекалено екстремни решения“, обяснява техническият ръководител на Caterham Майк Гаскойн. „Винаги сме се стремили да качим шасито максимално високо, за да изчистим въздушния поток под автомобила и това, което виждате при CT01, е нашата интерпретация на това.“

„Тъй като ние сме първите, които представиха новия си автомобил, вероятно ще предизвикаме много дебати, но заради  техническия правилник за 2012 г. мога да предположа, че подобни концепции в предната част ще са характерни за повечето болиди през този сезон.“

Екипът на Майк Гаскойн е хомологирал изцяло новия автомобил още преди  Коледа и със сигурност ще участва в първия тест от предсезонната подготовка. Титуляри на отбора са Хейки Ковалайнен и Ярно Трули, въпреки че напоследък се спекулира, че бившият пилот на Renault Виталий Петров може да замени италианеца.

Коментари
comments powered by Disqus