Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Четири старта до върха

14.05.2007 09:05
Туит

За четвърти пореден път дебютантът във Формула 1 за сезон 2007 Люис Хамилтън спечели място на подиума. Младият англичанин стартира от четвърта позиция, но още в началото на първата обиколка излезе на второ място, което запази без особени проблеми до финала на надпреварата.

Люис, ти фиксира нов рекорд за най-млад състезател, оглавявал класирането при пилотите във Формула 1, след като подобри постижението на Брус Макларън, създателят на отбора, за който караш в момента. Изключително представяне на първия завой, предполагам и от твоя гледна точка?

Люис Хамилтън: Да, напълно. Още преди да започне състезанието бяхме убедени, че разполагаме с отлична стратегия. На тази писта изпреварването е изключително трудно и логично основната цел е да заемеш възможно най-добрата позиция още след първия завой. За щастие изпреварих Кими, а впоследствие Фернандо и Фелипе се докоснаха, което ми позволи да изляза на втора позиция. Бяха съвсем близо до мен. В момента когато Алонсо отново се качи на пистата, си помислих, че ще се ударим, но за щастие се разминахме. Реално не можехме да поддържаме темпото на Фелипе, но съм на мнение, че направихме още една крачка напред и скоро ще бъдем на неговото ниво.

Изглеждаше, че си малко по-тежък от Фелипе. Беше ли това решаващият фактор за крайния изход от надпреварата?

Люис Хамилтън: Да, така мисля. Той успя да натрупа достатъчно преднина. Когато спря в бокса, няколко обиколки преди мен, бях наясно, че съм бърз, но и, че трудно мога да намаля разликата между двама ни с повече от четири секунди. В този момент просто продължих да давам всичко от себе си и да изпълнявам задълженията си по възможно най-добрия начин. Въпреки това и по време на втория стинт бяхме по-бавни. В края на надпреварата вдигнахме оборотите и поддържахме аналогично темпо с това на Маса.

Различна стратегия при избора на гуми за твоя съотборник Фернандо. Ти използва по-твърдата опция за финала на състезанието?

Люис Хамилтън: Да, обсъждахме дали да използваме стратегия с два последователни прайм избора или опшън гуми за втория стинт. Нямахме конкретно решение до последния момент. Пет обиколки преди влизането в бокса направихме своя избор и според мен не сгрешихме. Но както вече споменах, в средата на състезанието бяхме далеч от темпото на Маса, имахме проблем със свръхзавиването, което обаче съвсем не омаловажава страхотните усилия, които отборът положи през последните четири седмици. Чудесна работа на целия екип, благодаря на всички момчета. Движим се уверено в челото при конструкторите, а вече сме еднолични лидери и в шампионата на пилотите.

Как се чувстваш като номер 1?

Люис Хамилтън: Продължавам да казвам, че живея в една мечта, която обаче е истина. Положих неимоверно много усилия за да стигна дотук. Чувството, че при конкуренцията на толкова добри пилоти само след четири състезания съм на върха, е неописуемо.

Коментари
comments powered by Disqus