Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Четири тима коригират дифузорите си

23.03.2010 10:31
Туит

McLaren, Mercedes, Renault и Force India са четирите тима, които ще трябва да коригират своите дифузори преди Гран при на Австралия този уикенд.

По време на Гран при на Бахрейн миналата седмица ФИА повика McLaren, Mercedes, Renault и Force India, за да обсъди с тях размерите на отвора в дифузора, предназначен за външния стартер на болидите. Федерацията допусна тимовете до участие, въпреки че при тях този отвор е значително по-голям и изпълнява аеродинамична функция, но същевременно подчерта, че подобно решение е некоректно тълкуване на правилника.

Техническият правилник на Формула 1 позволява наличието на отвор в дифузора с цел достъп на устройство за стартиране на двигателя. В него обаче не се споменава нищо за размера му, ето защо някои отбори се възползваха от този пропуск и на стартовата решетка се появиха твърде екзотични стартери, които да оправдаят съответните отвори. Първият отбор, който пое по този път, бе Brawn GP през 2009 г.

Ползата от подобна конфигурация е, че този отвор позволява оформянето на още един въздушен тунел, който да генерира допълнително аеродинамично притискане, като същевременно гарантира постоянните му нива. За предстоящата Гран при на Австралия обаче горепосочените тимове ще трябва да ревизират своите дифузори, след като ФИА ги инструктира писмено какъв трябва да е максималният диаметър и съответно площ на отвора.

Коментари
comments powered by Disqus