Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet Aveo: Достойният наследник

08.09.2010 14:58
Туит

На автомобилния салон в Париж Chevrolet ще покаже не само версията на Cruze с пет врати и минивана Orlando, а и изцяло новия Aveo. Моделът е предназначен главно за европейския пазар и ще се появи на него догодина.

Aveo от моделната 2011 г. е заимствал до голяма част дизайна на прототипа Aveo RS, макар че линиите и пропорциите са значително смекчени. Челните светлини отново са двойни, извивката на капака отпред е напълно идентична, радиаторната решетка е разделена от лайстната с емблемата на Chevrolet, но светлините за мъгла и бронята далеч не споделят спортната стилистика на Aveo RS. За сметка на това дръжките за задните врати са интегрирани по същия начин в С колоните.

Новият Aveo е по-дълъг и по-широк от своя предшественик, което логично се е отразило върху пространството в салона. От Chevrolet обещават багажното отделение да бъде най-голямото в този клас, но не дават информация за точния обем, нито публикуват официални снимки на интериора на този етап, като се ограничават до по-качествените материали, новите контролни уреди и аудиосистема с Bluetooth и USB интерфейс.

Шасито на Aveo е подготвено специално според изискванията на европейските клиенти и поне на хартия ще гарантира както добри нива на комфорт, така и отлична управляемост. Електронните системи ESC ( за стабилност) и ABS ще влизат в стандартното оборудване.

Гамата двигатели включва два бензинови с работен обем от 1,2 литра (86 к.с.) и 1,4 литра (100 к.с.). За първи път Aveo ще се предлага и с дизел, като 1,3-литровият самовъзпламенител ще има две версии - със 75 и 95 к.с., комбинирани със старт/стоп. Скоростните кутии са пет и шестстепенни механични, а като опция е включен и шестстепенен автоматик.

Коментари
comments powered by Disqus