Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet Bolt EV Concept: По-малкият роднина на Volt

22.01.2015 09:51
Туит

Сериозна заявка за бъдещето с автономен пробег от над 200 мили (320 км)

Електромобилът на американската компания Volt скоро може да има по-малка сестра,100%  задвижвана на ток, която бе представена като концепт на автомобилния салон в Детройт преди дни.

След модела Volt с удължен автономен пробег, чието второ поколение дебютира на изложението в щата Мичиган, Chevrolet мисли сериозно за бъдещето на пазара на конвенционалните електромобили. Но дори и без двигател с вътрешно горене, производителят не възнамерява да прави половинчати неща: концептът Bolt EV прави сериозна заявка за бъдещето с автономен пробег от над 200 мили автономност (320 км), или около 50% повече от най-сегашните модели. Другото голямо предизвикателство: цена по-ниска от 30 000 долара, или около 25 000 евро.

Под един симпатичен малък мускулен градски автомобил (при отсъствие на конкретни габарити, може да се предположи, че бъдещият електромобил ще принадлежи към сегмент B, където вече са позиционирани Renault Zoe или BMW i3), Bolt разкрива своята високотехнологична същност. Централната конзола е особено практична, нейната големина е сведена до един 10-инчов „плаващ” таблет, който, разбира се, може да се свърже със смартфон и с достъп до различни приложения. Повече от оригинален, Bolt е в състояние да паркира сам, след като вече сте излезли от автомобила и да се приберете у дома сами.

Реалистичен като цяло, този прототип трябва да доведе до производство на сериен модел в рамките на няколко години, твърдят експерти.

Коментари
comments powered by Disqus