Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet Captiva: Второто лице

03.12.2006 16:11
Туит

Новата Captiva е първият компактен SUV, носещ марката Chevrolet. Проследяването на корените на модела води към корейския производител Daewoo, което, разбира се, се отнася и за използващия същата платформа Opel Antara.

Размерите на самоносещата каросерия на Captiva са съобразени преди всичко с европейските вкусове, като това важи в пълна сила и за конструкцията и настройката на ходовата част. Базовият бензинов двигател за модела е с обем 2,4 литра и се характеризира с не особено впечатляваща динамика.
Истината е, че в този случай думата “компактен” трябва да се разбира в колкото се може по-широк смисъл – все пак с дължината си от 4,64 метра кореецът е по-близо до VW Touareg (4,75 м), отколкото до Toyota RAV4 (4,40 м).

Просторът на първия и втория ред

прави наистина положително впечатление, но предлаганите като опция допълнителни две места най-отзад определено са подходящи само и единствено за деца, като в допълнение те се оказват и доста оскъдно тапицирани.

Captiva категорично не предразполага към спортен стил на шофиране – управлението работи доста индиректно и дава слаба обратна вързка с пътя, а накланянето на каросерията в завой е повече от осезаемо. Все пак до по-сериозни проблеми при пътното поведение не се стига, ако не броим посредственото представяне на спирачната система. Одобрение буди фактът, че системата ESP спада към серийното оборудване на всички версии на модела.

За жалост задвижването дава малко поводи за радост

Четирицилиндровият мотор със 136 к. с. се развърта с явна неохота, тягата му също е оскъдна. Своята вина за това без съмнение носи и не особено прецизно работещата трансмисия, чиито предавки са твърде “дълги”. Добри отзиви заслужава кабината на автомобила – материалите, качеството на изпълнението и ергономията не дават повод за по-сериозна критика.

 

Коментари
comments powered by Disqus