Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet Corvette: Завръщането на Stingray

14.01.2013 10:57
Туит

Chevrolet създава нова представа за модерен, динамичен автомобил с днешния дебют на напълно новия Corvette Stingray.

“Както Sting Ray от 1963 година, най-добрите модели на Corvette олицетворяват уникални качества по отношение на динамика, модерни технологични решения, вдъхновяващ дизайн и изключително преживяване зад волана,” отбелязва президентът на General Motors North America Марк Ройс. “Напълно новият Corvette надхвърля всичко създадено досега, благодарение на постиженията в областта на дизайна, технологиите и инженеринга.”

Напълно новият Corvette Stingray заимства само два компонента от предишното поколение на Corvette. Той е базиран на изцяло нова каросерийна конструкция и ходова част, използва нов задвижващ агрегат и силово предаване, както и изцяло нови стилистични решения по отношение на външния дизайн и интериора. Ето и някои от най-важните характеристики на модела:

В интериора са използвани не имитации, а детайли от истински усилени с въглеродни влакна полимери (карбон), алуминий и ръчно обработена кожа. Едновременно с това се предлагат два избора по отношение на седалките – всяка включваща лека магнезиева носеща рамка с изключителна здравина – и два осеминчови екрана за информация за водача и за инфоразвлекателни цели с възможност за конфигуриране

Предлагат се авангардни технологии за водача, включващи петрежимен Drive Mode Selector (селектор за избор на режим) с който се настройват 12 параметъра на автомобила, както и нова седемстепенна механична трансмисия с функция Active Rev Matching (активно съответствие на оборотите), която установява избора на предавка и настройва оборотите на двигателя, така че да бъде осъществен перфектен процес на превключване

Изцяло новият 6,2-литров V8 двигател LT1 съчетава авангардни технологични решения като директно впръскване, Active Fuel Management (изключване на част от цилиндрите при работа на частично натоварване) и високотехнологичен горивен процес, които дават възможност за осигуряване на по-висока мощност при по-нисък разход на гориво

Използвани са леки материали за различни детайли като карбонов капак над двигателя и отделящия се покривен панел; предни и задни калници и врати от композитни материали; карбонови-нано композитни материали за подподовите панели и нова алуминиева носеща рама на каросерията. Всички те спомагат за изместване на центъра на тежестта назад в името на постигането на оптимално съотношение на теглото между предния и задния мост от 50/50 и водещо за класа съотношение между мощност и тегло

Скулптурирани външни форми с авангардни високоенергийни газоразрядни и LED светлини и изпитана на състезателните писти аеродинамика, включваща изключителна обтекаемост за ниско ниво на въздушно съпротивление с елементи имащи за цел подобряване на стабилността и динамичните качества на писта

Адаптирано за пистово шофиране допълнително оборудване Z51 Performance Package включващо: електронно управляван блокируем диференциал, система за смазване със сух картер, интегрална система за охлаждане на спирачките, диференциала и трансмисията, както и уникален аеро пакет, който допълнително подобрява стабилността при висока скорост.

“Stingray е свещено име в автомобилната история,” отбелязва Ед Уелбърн, вицепрезидент на GM, отговорен за глобалния дизайн. “Добре знаехме че нямаме моралното право да го използваме, освен ако автомобилът наистина не превъплъщава своето уникално наследство. Резултатът е новият Corvette Stingray, който има свой собствен облик, като едновременно с това остава разпознаваем като Corvette навсякъде по света.”

Новият Corvette Stingray ще се произвежда в завода на GM в Боулинг Грийн, Кентъки, като за целта в последния са инвестирани 131 милиона долара, включващи приблизително 52 милиона в нова техника за сглобяване на алуминиевата каросерия, което за първи път ще се извършва от самия производител.    

“Вярваме че Corvette представя бъдещето на модерните спортни автомобили, защото осигурява повече мощност и още повече удоволствие при шофиране при по-нисък разход на гориво,” отбелязва Тадж Джъхтър, главен инженер на Corvette. “Той има по-добри качества във всеки един аспект. Corvette моделна година 2014 има най-доброто ускорение, най-добрата странична устойчивост и сцепление, най-добрите качества по отношение на динамиката на писта, най-добрите спирачни възможности и, както очакваме, най-ниския разход на гориво от който и да било стандартен Corvette, създаван досега.”

Продажбите на Corvette Stingray coupe моделна година 2014 ще стартират през третото тримесечие на 2013 година.

Коментари
comments powered by Disqus