Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet Equinox излиза наяве

22.12.2008 10:25
Туит

General Motors разкри снимки и техническа информация за своя нов SUV, чиято премиера ще се състои на изложението в Детройт през януари. Автомобилът ще бъде доставян с предно или с двойно предаване.

Второто поколение на Equinox ползва същата колесна база като своя предшественик (2857 мм), но каросерията му е с 25 мм по-къса и също с толкова по-ниска. Дизайнът на новата генерация е вдъхновен от моделите Malibu и Traverse. В салона си Equinox отново използва концепцията MultiFlex, която позволява всяка седалка да се регулира по дължина. Максималното пространство на багажника е 889 литра.

Когато стъпи на пазара в средата на 2009 година, Equinox ще бъде оборудван с 2,4-литров 4-цилиндров агрегат с директно впръскване на горивото (182 к. с.), който на магистралата харчи 7,8 литра. Негова алтернатива представлява трилитров V6 (255 к. с.), чиито разход в същия режим на шофиране е 9,4 литра.

Очакванията на General Motors са 2/3 от клиентите да предпочетат базовия бензин.

Коментари
comments powered by Disqus