Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet Orlando: Амфитеатър

25.08.2010 12:32 5
5
2571879156
Туит

Chevrolet представи продуктовата версия на Orlando. Миниванът ще се появи за първи път пред публика в Париж.

Прототипът на Orlando бе представен за първи път преди две години във френската столица, а тази пролет Chevrolet показа сходния Volt MPV5. За разлика от тях обаче серийният модел е значително по-конвенционален – острите линии са смекчени, предната част е по-заоблена, арките на калниците са по-прибрани. Пропорциите на минивана обаче са запазени, като най-голямо впечатление прави почти отвесната задна врата.

Orlando е базиран на Delta платформата на GM, която използват новата Opel Astra и Chevrolet Cruze. Изборът на двигатели включва един бензинов с работен обем от 1,8 литра и максимална мощност 141 к.с., както и два дизелови агрегата, отразяващи последната версия на двулитровия турбодизел на Chevrolet във варианти със 131 к.с. и 163 к.с.

На този етап няма снимки на интериора, но от компанията обясняват, че той използва „последните стилистични идеи и елементи на Chevrolet като вдъхновения от Corvette „двоен кокпит” на арматурното табло и синьото индиректно осветление на централната конзола“. Други интересни решения са трите реда седалки с амфитеатрална подредба и многобройните практични възможности за съхранение на предмети във вътрешното пространство.

Клиентите на модела ще могат също да избират между три нива на оборудване, като серийното изпълнение на всички автомобили ще включва електронен контрол на окачването, шест въздушни възглавници, климатична инсталация и електрозадвижване на страничните огледала.

Производство на Chevrolet Orlando ща започне в пълен обем през месец октомври, а продажбите на модела на европейските пазари ще стартират в началото на 2011 година.

Коментари

Aнонимен
piston- как може да си толкова пр**т. Обясни ми как е възможно.

piston
Айде псевдо разбирачите да млъкнат. Още не е слязал от конвейра никой не му е виждал функционалността и вече плюят. Я млък.

Aнонимен
sto be,ne e losho van4eto....VW Touran da nee po hubav,a struva....

Aнонимен
koreiska bani4arka s emblema na Chevi

Aнонимен
Тия как са осрали хубавия концепт...

comments powered by Disqus