Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet помага за събирането на стари врагове – за добро

11.01.2013 16:14
Туит

Считан за един от най-великите сблъсъци в Barclays Premier лигата, мачът винаги е изпълнен с емоции, страст и страхотно вълнение. Когато отборите на Мачестър Юнайтед и Ливърпул ще се срещнат за 186-и път на Олд Трафорд на 13 януари, старото съревнование – датиращо от 120 години – отново ще бъде разпалено.

През пролетта на 2012 г. Chevrolet започна глобален ангажимент към футбола, като се превърна в Официален автомобилен партньор на двата клуба, постави феновете в основата на това вълнуващо споснорство и се фокусира върху сближаването на поддръжниците и футболната игра по целия свят, благодарение на социалните платформи на ChevroletFC.

"Chevrolet разбира страстта на феновете на всеки един отбор и вярва, че този вълнуващ исторически сблъсък може да бъде отпразнуван по начин, който помага на другите“, каза Алан Бейти, вицепрезидент на продажбите, обслужването и глобалния маркетинг. В тази връзка Chevrolet, партньор на двата клуба, стартира уникален комуникационен микс под надслов Driven by Each Other, фокусиран върху общите ценности на двата тима.

"Кампанията обхваща всички велики неща около двата тима, и ние сме горди, че можем да ги подкрепяме. Сериите от интервюта с играчите и легендите на двата клуба показаха, че независимо от конкуренцията, съществува дълбоко взаимно уважение в този исторически сблъсък”, обави Бейти.

Феновете ще станат свидетели на наистина изключително шоу пред Олд Трафорд. Всички входове, цялата външна стъклена страна на източната трибуна, както и паркинга ще бъдат брандирани с червени банери с цветовете на всеки от кубовете, както и материали, които представят гамата на Chevrolet.

Обединяващата тема Driven by Each Other ще бъде най-добре презентирана по време на полувремето, когато Chevrolet ще представи на феновете на стадиона своето основаващо спонсорство за проекта One World Futbol.

Едно дете и легендарен играч от фондацията на Манчестър Юнайтед ще уастват в игра на дузпи и ще показват умения на великия терен на Олд Трафорд с помощта на на практика неразрушимите футболни топки One World Futbol. Заедно с Chevrolet фондацията ще спомогне за даряването на топки One World Futbol на съответните организации.

Chevrolet се превърна в основен спонсор на проекта One World Futbol - създателите на One World Futbol (OWF), на практика неразрушима футболна топка, която позволява да се играе във всякакви условия и може да „надживее“ стотици обикновени топки. Мисията на проекта е да използва футбола за платформа при разрешаването на конфликти, да учи на толерантност, да помага на децата да се възтановяват от травми и да създава общности.

Chevrolet е решен да дари 1.5 милиона OWF футболни топки на децата в неравностойно положение по света през следващите три години. До края на януари 2013 над 100,000 футболни топки ще бъдат разпратени в региони намиращи се във военни конфликти и бедни страни като Индонезия, Либерия и Малави.

Социалните медии ще играят основна роля при представянето на дейностите на Chevrolet във връзка с глобалната футболна общност. Феновете ще могат да участват в различни онлайн игри и предизвикателства, да направят своя виртуална снимка с отбора на резервната скамейка на Олд Трафорд, както и да споделят техните резултати „наживо от стадиона“.

С въвеждането на технологията за възпроизвеждането на 3D снимки, която стартира с този мач, феновете ще имат възможност да таг-ват тях самите и техни приятели с панорамна снимка на стадиoна, да търсят „ключове“ и награди, и да участват в различни игри в дните на мачовете.

В центъра може да бъде видяно видеo, в което изграчите изразяват гордостта си от това, че играят за два от най-великте клубове в света.

Друг елемент на кампаниите са сериите от уеб видеоклипове, които представят най-важното за великото северозападно дерби - взаимно уважение, единство, споделени цености, успех, както и вълнението от съревнованието – всичко положително от всеки отбор. Също така могат да бъдат видяни и загубите и тежките моменти, които правят кубовете такива каквито са в момента.

Всички видоклипове включват играчи, треньори и легенди, които са водещи за двата велики тима. Тези материали ще бъдат представени в социалните платформи на Chevrolet -YouTube, Facebook и  Twitter както и на уебсайта Chevrolet F

 

Коментари
comments powered by Disqus