Колкото и абсурдно да звучи, Chevrolet обяви, че ще продава Volt на европейския пазар, където той ще се конкурира с Opel Ampera.
Двата модела са технологични близнаци и на практика се различават по емблемата, оформлението на купето, някои минимални промени в техниката и настройките на окачването. Ето защо бе логично да предположим, че Ampera ще се предлага на Стария континент, а GM ще атакува пазарите отвъд Окена с Volt. В Женева обаче Chevrolet обяви, че ще предлага своя модел и в Европа.
Европейските клиенти на марката ще могат да се възползват от същата осемгодишна гаранция (или 160 000 км) на силовия тракт и литиево-йонната батерия, която Chevrolet предлага за пазара в САЩ. Цената за Германия е фиксирана на 41 950 евро, което е с 950 евро по-малко от Ampera.
„Вярваме, че Volt е най-доброто решение за нашата планета, което предлага електрическа мобилност и спокойствие едновременно“, коментира Уейн Бранън, президент и управителен директор на Chevrolet Европа. „Цената ни в Европа е базирана на американската, като в нея са включени транспортните разходи, таксите по вноса, обменните курсове и хомологацията.“
Volt ще се появи при европейските дилъри на марката през ноември тази година. До края на 2011 г. GM планира 10 000 автомобила да слязат от поточната линия в Мичиган, а за календарната 2012-а бройката ще нарасне на 45 000.