Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet Spark EV: Малък и бърз

16.11.2012 10:42
Туит

Chevrolet публикува техническите характеристики на електрическия Spark преди официалния дебют на модела на автосалона в Лос Анджелис. Максималната мощност на електрическия двигател е 100 кВт.

Spark EV е част от групата на 13-те нови или цялостно обновени автомобила на Chevrolet, които ще се появят на пазара през 2013 година. При него обаче производството ще бъде ограничено, а продажбите ще бъдат насочени главно към щата Калифорния и някои ключови за марката пазари.

За задвижването на плъгин хибрида ще се грижи електромотор с постоянни магнити и маслено охлаждане, чиято максимална мощност достига 100 кВт. Той ще бъде комбиниран с литиево-йонна батерия (20 кВт/ч), която е позиционирана в задната част на автомобила.

Пълното й зареждане при стандарт на електрическата мрежа от 240 волта отнема 7 часа, но при наличие на бързо зарядно устройство на прав ток (ще се появи малко след началото на продажбите) за 80% от заряда са необходими само 20 минути.

Впечатляваща е и динамиката на малкия градски автомобил. Благодарение на максималните 136 к.с. и пиковият въртящ момент от над 540 Нм Spark EV ускорява от място до 60 мили за по-малко от осем секунди. Какъв е пробегът му обаче, засега остава тайна.

Близо 75% от компонентите, използвани в системата за задвижване и тази за захранване с електричество на силовия тракт, са заимствани от Volt и хибридните проекти на GM в сегмента на пикапите. Самата батерия пък има гаранция от осем години или пробег от 100 000 мили.

Производството на електрическия Spark ще започне в началото на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus