Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet стартира програмата Kids4Kids

25.06.2007 14:06
Туит

Кампанията “Kids 4 Kids” на Chevrolet страртира в събота, 23 юни с празненство посветено на 15-ата годишнина от основаването на SOS Детски селища и благотворителна изложба-продажба на детски рисунки и предмети на изкуството. Тази кампания на Chevrolet се провежда в Централна и Източна Европа и има за цел да стимулира участието на деца в различни културни и спортни програми с цел подпомагане на децата в неравностойно положение.

В първото събитие от програмата “Kids 4 Kids” взеха участие повече от триста деца. Търговското представителство на Дженерал Моторс и 5 от дилърите на Chevrolet: Автосвят, Русе; Булвария Холдинг, София; Дженеръс Ауто, София; Олимпиа Ауто, Сливен и София Ауто, София изненадаха малчуганите с игри на тема „Безопасност на движението”, а в празничния концерт се изявиха талантливи деца от самодейните състави при читалище „Светлина”, клуб по спортни танци „Амаранд М” и танцова група „Crazy” и хор „Бръшлянче” от SOS селище Трявна.

Благотворителната изложба-продажба на детски картини за набиране на средства за подпомагане на децата от SOS селищата представи 59 картини и предмети на изкуството, създадени от самите деца участници в програмата. Търговското представителство на Дженерал Моторс и горепосочените дилъри на Chevrolet за България закупиха 20 детски рисунки и предмети на изкуството на обща стойност 3150 лева. Набраните от акцията средства са предназначени за три културно-образователни програми за откриване и развиване на талантите на децата от SOS селищата:

* „Ние творим красотата, която ви заобикаля” - детска работилница в SOS Детско селище, гр. Дрен;

* „Здрави, пластични, ритмични - танцова група „Крейзи” - проект, развиващ танцовите умения на децата от SOS Детско селище, гр. Трявна;

* "За гласовете на България" - фолклорна група "Бръшлянче" към SOS Детско селище, гр. Трявна.

Вие също можете да се включите в инициативата за подпомагане децата: Райфайзенбанк България, София, IBAN: BG76RZBB91551060353913 BIC: RZBBBGSF.

Коментари
comments powered by Disqus