Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet Volt: Хибридна атака

08.01.2007 20:01
Туит

GM представи на Detroit Motor Show пореден концепткар с хибридно задвижване. Многофункционалната система за задвижване "E-Flex" на Chevrolet Volt обещава да реализира впечатляващи икономии.

Отвън лимузината излъчва динамика, която се дължи на елементи като 21-цоловите колела, късите надвеси, заострената предница с малки и „зли” предни светлини. В случая обаче техниката се оказва много по-важна от дизайна, тъй като за задвижването се грижи високотехнологичен електродвигател.

Когато Chevrolet Volt бъде включен в американската алектрическа мрежа с напрежение 110 волта, литиево-йонните батерии се зареждат напълно в рамките на около шест часа. В условия на градски трафик това е достатъчно за изминаването на приблизително 64 километра. При изчерпване на електрическата енергия, на помощ идва еднолитров бензинов турбодвигател, който при поддържане на една и съща скорост или еднакво ниво на оборотите произвежда нова електрическа енергия за батериите на електромотора. Последните тежат 181 килограма и според мнението на експертите би трябвало да влязат в серийно производство между 2010 и 2012 година. Вицепрезидентът на GM Робърт Лутц обещава сериозни подобрения върху представената още през 1996 г. технология EV1, осигуряващи по-добра ефективност, по-дълъг пробег и по-нисък разход на гориво.

Наред с казаното дотук трябва да добавим, че Chevrolet Volt може да се движи и с биогоривото E85. Благодарение на използваната система E-Flex-System са възможни и други комбинации за задвижване на генератора, например с биодизел, водород или етанол. GM обещават все по-широкото използване на електрическата енергия при задвижването на автомобилите си и на бъдещите изложения ще показват нови студии, снабдени с технологията E-Flex.

 

Коментари
comments powered by Disqus