Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Читателите на auto motor und sport: Новите коли не са перфектни

28.11.2014 09:51
Туит
Читателите на auto motor und sport: Новите коли не са перфектни

В анкета на изданието 68% от запитаните споделят, че не приемат новия автомобил за технически зрял

Собствениците на нови автомобили толкова много са приели призивите за отстраняване на дефекти като обичайна практика, че по-голямата част от тях изобщо не смятат новите модели за перфектни.

В анкета на auto motor und sport 68% от читателите споделят, че не приемат новия автомобил за технически зрял при стъпването му на пазара.

Делът на купувачите на нови превозни средства, които твърдо стоят зад твърдението, че един нов автомобил е надежден и не е необходимо да се усъвършенства, е само 32%.
В допитването са взели участие над 2000 читатели на електронното издание на auto motor und sport.

Коментари
comments powered by Disqus