Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chrysler 200: Спасяване на сезона

13.10.2010 11:53
Туит

Chrysler представи новия си седан 200. Моделът ще замени Sebring и първоначално ще се предлага с 2,4-литров редови и 3,6-литров V6 двигатели.

„Всяка система в седана е нова или подобрена за 2011 г., което дава на Chrysler 200 собствена самоличност и му отрежда място във висококонкурентния сегмент на седаните от средния клас“, гласи официалният пресрилийз. Дали наистина е така, предстои да разберем. Засега можем да се ограничим единствено до новата визия – масивна хромирана радиаторна решетка, челни светлини със синя подсветка, светодиодни стопове и като цяло консервативен дизайн без никакви излишни изхвърляния.

Под капака на Chrysler 200 ще работят два двигателя. 2,4-литровият редови четирицилиндров мотор ще бъде комбиниран с четири или шестстепенна автоматична трансмисия, докато 3,6-литровият V6 ще се предлага само с шестстепенен автоматик. За съжаление това е и единствената информация за силовия тракт.

Мащабни корекции има и по окачването – от Chrysler са използвали допълнително усилени тампони, но като цяло настройката на ходовата част е по-мека. За акустичния комфорт се грижат новите гуми, както и ламинираните стъкла (челното и двете отпред). Корекциите по интериора засягат новия инструментален панел, подобрените седалки и по-качествените материали.

200C ще се произвежда в Стърлинг Хейтс, Мичиган. Първите доставки се очакват за последната четвърт на тази година, но не и в Европа или поне под марката Chrysler.

Коментари
comments powered by Disqus