Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chrysler 300C Touring SRT8: Гангстер-комби

12.12.2006 10:11
Туит

SRT означава един вид AMG, но по американски маниер. Със своят 6,1-литров V8-двигател с 430 к. с. сериозно доработеният Chrysler 300C Touring SRT8 е едно от най-бомбастичните комбита, които света някога е виждал. Нещо повече – модификацията предлага още по-неподправен американски характер от своите „стандартни” събратя.

Той е внушителен, брутален до краен предел, и, най-вече – разполага с фантастичен V8-двигател под дългия си преден капак. Този автомобил не само пресъздава по невероятен начин атмосферата на класическите Musclecar, но прави това по забележително култивиран маниер. На базата на 5,7-литровия V8, момчетата от SRT са упражнили методите на класическия тунинг. По-големи бутала, по-висока степен на сгъстяване, нови разпределителни валове. Изобилие от мощ срещу съвсем не толкова висока цена.

Musclecar в комбиформат

Достатъчно е само едно по-солидно настъпване на газта, и дори последният критик на подобен род автомобили ще замълчи задълго, най-малкото защото няма да бъде чут на фона на чудовищния V8-тътен и смазващото от всяка гледна точка ускорение. Границата от 100 км/ч се преминава след едва 5,4 секунди. Освен това Chrysler са си позволили удоволствието да проточат дългия нос на автомобила си доста пред обичайната конкуренция, защото елекетронното ограничение на скоростта се включва чак при 265, а не при 250 км/ч. Хармоничната петстепенна автоматична трансмисия също дава своя съществен принос за отличното представяне на силовото предаване.

Един автомобил, който не би могъл да ви остави равнодушни

Компромиси се наблюдават единствено при разхода на гориво (в теста той се равняваше средно на 17,4 литра на 100 километра) и по отношение на комфорта на возене. Стегнатата настройка на сниженото окачване и 20-цоловите колела с нископрофилни гуми са довели като следствие до доста грубо преминаване през неравности от типа на напречни фуги. За сметка на това огромното комби изненадва приятно с прекрасна повратливост по участъци с много завои.

Коментари
comments powered by Disqus