Fiat вчера представи публично дългоочаквания си план за преструктурирането на Chrysler. Той включва серия от мерки за промяна имиджа на компанията, като една от тях е новото лого.
Схемата на предишното лого, което се появи върху автомобилите на американския производител в средата на 90-те, е запазена, но „крилата” са по-изчистени. Златистата емблема Chrysler в центъра му е заменена със синя лента, в която е изписано единствено името на компанията.
Вчера на специално организираната пресконференция Серджо Маркионе обяви, че до 2014 година повече от половината модели на Chrysler, Dodge и Jeep ще се правят върху платформи на Fiat. Делът на малките и средните автомобили в гамата на детройтския гигант трябва да нарасне от сегашните 45 до 58 процента.
Шефът на Fiat допълни, че италианците възнамеряват да инвестират 23 млрд. долара за изследователска и развойна дейност през следващите пет години. Планът предвижда агресивна експанзия на Chrysler на отвъдокеанските пазари, като целта е до 2014 г. продажбите извън Северна Америка да достигнат 500 000 автомобила годишно (при едва 144 000 в момента). За целта ще бъде използвана глобалната дистрибуторска мрежа на Fiat.
ivo
Aston martin Chrysler, sastata rabota! Trista gledali trima razbrali! He, he!
Кирил
Това не е ли емблемата на Астън Мартин ?