Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen 2CV: Грозното патенце

03.04.2008 13:04
Туит

Шейсетият рожден ден на "патето" дава повод на французите да презентират на автосалона в Париж нова концепция на легендарния модел. Дизайнерът на auto motor und sport Марк Щеренбергер си позволи да хвърли един поглед в бъдещето на Citroen.

Щеренбергер доразвива основната идея на култовия автомобил по съвременен начин без да пренебрегва характера на първообраза. Заобленият преден капак е прорязан от няколко дискретни контура - силуетът на покрива също се отличава с капковидна форма. Внезапноспускащата се задница с малка пета врата напомня за оригиналното изпълнение, също както и широко отварящият се сгъваем покрив. При модела на Щеренбергер обаче липсва колоната зад предните врати.

В салона на новото "пате" правят впечатление тесните облегалки и малкия волан. Скромен се оказва и двигателният тракт на 2CV, който би могъл да бъде оборудван с еднолитров трицилиндров мотор, генериращ 68 к. с.

Deux Chevaux е представен през 1948 година на автомобилното изложение в Париж. До 1990 от всички негови модификации са продадени общо пет милиона екземпляра. Явно в бъдеще тази цифра предстои да бъде коригирана в посока нагоре.

Коментари
comments powered by Disqus