Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen атакува титлите

09.10.2008 09:33
Туит

Броени дни след двойната победа в Испания Citroen стартира рали „Франция” с амбициите за четвърти пореден успех у дома.

Себастиен Льоб има шанс да спечели четвърта рекордна победа на остров „Корсика”, но и да се пребори с Мико Хирвонен за световната титла два кръга преди края на сезона. Французинът има 12 точки аванс, който при евентуален успех на рали „Франция” и слаб резултат за финландеца (седмо място или по-назад), ще го изведе за пети път на шампионския връх. Сходна е ситуацията на Citroen при производителите, където Ford изостава с цели 27 точки.

Въпреки напълно реалния шанс да спечели титлата, Льоб не иска да мисли прекалено много за този аспект от надпреварата. „Имаме прекрасни позиции и в двата шампионата, но ще ни трябва голяма доза късмет, за да спечелим едната или двете титли още този уикенд”, коментира пилотът на Citroen. „Ето защо ще се опитаме всичко това да остане на заден план. Ще се фокусирам единствено върху това да заздравим мястото си в челото на класирането.”

След като в Испания с лекота намери печелившата формула, Себ не планира промени за предстоящия старт на рали „Корсика”. „В действителност няма особена разлика в настройките на C4 WRC за тези състезания. Заедно с отбора ще направим някои фини настройки, които налага характерът на отсечките в Корсика – повече завои и честа смяна на настилката. Въпреки тези особености „Корсика” не е бавно рали, скоростите са почти същите като тези в Испания.”

Дани Сордо, който завърши на втора позиция в родината си миналата седмица, се надява, че ще се бори за нещо повече от третото място, което спечели през 2006 и 2007 година във Франция.

„Корсика е далеч от пистовия характер на „Каталуня”, но за мен това не е проблем”, коментира Дани. „С издигащите се склонове от една страна и пропастите от друга няма как да сечеш завоите, това обаче съвсем не означава, че скоростите са ниски. Наслаждавам се на „Тур де Корс”, въпреки че до този момент не съм имал късмет тук. Надявам се, че сега ще се преборя за нещо повече.”

„Истински се наслаждавах зад волана на C4 WRC и в трите дни на рали „Испания". Както винаги очакваме жестока конкуренция, но аз ще дам най-доброто от себе си, за да постигна поставената цел – още един подиум”, завършва вторият пилот на Citroen.

Официалният старт на рали „Корсика” ще бъде даден в четвъртък вечер, но същинската надпревара започва в петък от 9:18 (10:18 българско време). 16 отсечки и 359,02 километра по часовник очакват най-добрите рали пилоти на планетата преди финала в Аячо в ранния неделен следобед.

Коментари
comments powered by Disqus