Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C-Elysee и C4 L: Маркетингов подход

21.06.2012 10:28
Туит

Citroen ще атакува пазарите в Русия и Китай със седаните C4 L и C-Elysée. Продажбите на двата нови модела стартират през в края на настоящата година.

Пазарът на компактните седани е един от най-активните в момента, като само за 2011 г. са реализирани над 20 милиона продажби. В Русия 43% от хората залагат на автомобилите с напълно отделен багажник, докато в Китай – цели 79%, което е и причината Citroen да подготви двата нови модела.

C-Elysée е дълъг цели 4,43 метра и споделя множество общи характеристики с C5, въпреки че не попада в средния клас и претендира да бъде едновременно „атрактивен и достъпен”. Междуосието му е 2,65 м, което е рекордно в класа, а обемът на багажното отделение достига внушителните 506 литра. Новият модел може също така да бъде оборудван със серия от комфортни придобивки – „от климатичната система с дигитален дисплей до MP3 плеъра с Bluetooth интерфейс”, гласи още официалното съобщение на французите.

Два бензинови и един дизелов двигател ще включва първоначално гамата за C-Elysée, като новият VTi 72 ще бъде комбиниран със значително по-респектиращия VTi 115 и дизеловия HDi 92.

C4 L пък представлява удължена с приблизително 10 см версия на стандартния модел, която също се е сдобила с отделен багажник. „Извънредно удобните задни седалки” могат да бъдат разгънати до 29 градуса, а салонът – оборудван с навигационна система, камера за обратно виждане, йонизатор и прочие впечатляващи за развиващите се пазари екстри. 1,8-литровият VTi 135 ще работи под капака му успоредно с 1.6 THP мотора, който в зависимост от пазара ще се предлага със 150 или 170 к.с.

За да оптимизира в максимална степен производството и цената, C4 L ще се сглобява в зоните, където е целевата група клиенти – във Вухан, Китай и Калуга, Русия. В Китай продажбите на новия модел стартират в края на тази година, а в Русия – през първата половина на 2013-а.

Коментари
comments powered by Disqus