Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C-ZERO: Братска прегръдка

11.11.2009 09:31
Туит
Citroen C-ZERO: Братска прегръдка

И Citroen ще се сдобие в близко бъдеще с електромобил. C-ZERO ще бъде базиран на Mitsubishi i-MiEV, който е и в основата на братския Peugeot iOn.

За задвижването на дългия 3,48 метра градски автомобил отговаря синхронен двигател с постоянни магнити, чиято максимална мощност от 47 кВт (64 к. с.) е налице в диапазона 3000 – 6000 об./мин. Въртящият момент от 180 Нм е на разположение на водача още при потегляне и остава постоянен до 2000 об./мин.

Захранването се осъществява от литиево-йонна батерия, изградена от 88 клетки с капацитет 50 А/ч (количеството отделяна енергия достига 16 кВт/ч). Задвижващи са единствено задните колела, като се очаква ускорението от 0 до 100 км/ч да изисква около 16 секунди, а максималната скорост да бъде ограничена по електронен път на 130 км/ч

При стандарт на електрическата мрежа от 220 В C-ZERO ще се нуждае от приблизително 6 часа за пълен заряд. Наличието на станция за зареждане позволява 80% от капацитета на батерията да бъде достигнат само за 30 минути. Батерията е поместена в центъра на автомобила, което е предпоставка четиримата пътници в салона да имат достатъчно свободно пространство, както и да могат свободно да ползват 166-литровото багажно отделение.

C-ZERO ще бъде оборудван с ABS и ESP, шест въздушни възглавници, електрически прозорци и климатик, но всяка допълнителна електрическа система намалява гарантирания автономен пробег от 130 километра.

Продажбите на Citroen C-ZERO ще започнат през последната четвърт на 2010 г. През 2011 г. французите ще пуснат на пазара и хибридна версия на DS5.

Коментари
comments powered by Disqus