Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C1: Преди голямата промяна

05.01.2012 12:22
Туит

Citroen C1 ще се сдобие с модификация, която отделя по-малко от 100 г/км CO2 след последната ревизия на модела преди появата на новата генерация през 2013 г.

Промените по еднолитровия трицилиндров мотор (68 к.с. и 93 Нм) свалят нивата на въглеродния диоксид до 99 г/км (103 при предишната версия), а разхода – до 4,3 литра, когато C1 е комбиниран с механична скоростна кутия. При версията с автоматизираната механична BVR5 съответните стойности са 104 г/км и 4,5 литра. Не се предвижда нов дизелов двигател нито за C1, нито за идентичните Toyota Aygo и Peugeot 107, но през лятото трите модела ще могат да се поръчат с 1,2-литровия L3 бензинов двигател на PSA с 86 к.с., с какъвто разполагат C3 и Peugeot 208.

Последното обновяване на C1 е довело до сериозни промени във външния вид – нова е предната броня, скъсен е капака на двигателния отсек и са добавени вертикални LED светлини. Върховите спецификации пък са стандартно оборудвани с 14-цолови алуминиеви колела. В интериора са ревизирани аудиосистемата (вече с Bluetooth и USB интерфейс), както и воланът за моделите с автоматизирана скоростна кутия. Тези с механична трансмисия получават нов скоростен лост.

Направени са и корекции по настройките на сервоуправението и окачването, които би трябвало да доведат до по-добра управляемост при ниска скорост и по-добър комфорт.

Коментари
comments powered by Disqus