На 19 март в Търговско-сервизния център на Citroen в Божурище бе представен най-новият модел от изключително богатата гама автомобили Citroen. За пролетното настроение на присъстващите се погрижиха балета на Софийската народна опера и елитни модели в тоалети от новата колекция на дизайнерката Жана Жекова.
Новият Citroën С3 има амбициозна цел: да замени един бестселър, продаден в над 2 милиона броя. „Пускането на този автомобил в продажба е от съществено значение за марката и ни дава възможност да реализираме амбицията си да достигнем още по-голям пазарен дял както сред физическите, така и сред юридическите лица“, коментира Фредерик Банзе, генерален директор на Citroën.
Избраната формула е да се вземе най-доброто от C3 и да се до усъвършенства. Именно благодарение на това Visiodrive притежава всички необходими предимства, за да ви плени:
- уникална и атрактивна индивидуалност, изразена чрез пленителен стил и високо качество на изработка, което е предимство в сегмента;
- интелигентна архитектура, за да се постигне невиждано досега вътрешно пространство в един от най-компактните автомобили на пазара. Характеристика, която изразява стремежа за реализация на повече, без да се загуби вече придобитото;
- удивителни и разумни динамични характеристики за повече удоволствие и по-голям комфорт, както в града, така и на дълъг път; намален разход на гориво при всички двигатели и амбициозна програма за намаляване на емисиите на CO2.
Тези уникални за сегмента характеристики позволяват на новия Citroën C3 да влезе в ролята си на семеен автомобил и на автомобил за бизнеса.
Новият Citroën C3 предлага още повече. Благодарение на предното си стъкло Zenith, той е уникален. Освен, че осигурява светлина и видимост, това стъкло събужда у пътниците на Visiodrive непознати досега автомобилни усещания.
„С Новия C3 Citroën отваря път към нов автомобилен свят. Свят, съчетал разум и отговорност с нови автомобилни усещания и нови емоции“, допълва Венсан Бесон, директор Стратегия продукти и пазари.