Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C3: Нетърпеливия

29.06.2009 14:18 1
1
2571850960
Туит

Citroen официално представи новия C3, който ще дебютира пред публика на автомобилния салон във Франкфурт през септември.

Първоначалните предположения, че новият представител на Citroen в ниския клас ще получи панорамен покрив не бяха оправдавани. Челното стъкло Zenith обаче е изтеглено силно назад и завършва зад главите на пътниците, разположени на предния ред седалки, буквално на нивото на централните колони. От компанията обещават нестандартната технология да не нарушава по никакъв начин комфорта – аеродинамичните шумове са сведени до минимум, а защитата от преките слънчеви лъчи – гарантирана.

Хромираната лайстна в края на нестандартното стъкло се допълва от множество аналогични апликации – на радиаторната решетка, на страничните огледала, на дръжките и вратите, както и на багажника. Предната част на C3 е напълно преработена, като огромната трапецовидна решетка изглежда заимствана от моделите на „братовчеда“ Peugeot. Задните светлини използват стилистиката, приложена за първи път при флагмана Citroen C5.

Новият C3 е близо с 12 сантиметра по-дълъг от предшественика си и достига 3,94 метра. Промяна има и в широчината. Допълнителните пет сантиметра (1,71 м) гарантират повече пространство за пътниците. Радиусът на завиване е 10,2 метра, което бе непосилно за предходния модел.

„Зелените“ амбиции на Citroen са представени в дизеловия HDi 90 DPFS. Модерният самовъзпламенител отделя само 99 грама CO2 на километър, на което спокойно могат да завидят дори далеч по-сложните хибридни системи. През 2011 г. френският производител ще оборудва C3 с нови малолитражни агрегати, които поне по документи ще паднат под границата от 90 грама СО2 на километър. По всяка вероятност още при дебюта си новият мъник ще получи старт-стоп, като отново за 2011 г. е планиран дебюта на втората генерация на системата.

В интериора на C3 впечатление правят леко претрупаните табло и централна конзола, но на пръв поглед материалите и изработката изглеждат на ниво. Климатикът, както и новата RD4 mp3 аудио система с USB и Bluetooth интерфейс ще се грижат за комфорта на пътниците. Моделът ще се предлага серийно и с навигация.

Новият Citroen C3 ще се произвежда в заводите на компанията в Олни и Поаси, Франция, като междувременно настоящият C3 ще остане на поточната линия като нискобюджетен аналог. Първите бройки ще излязат на пазара през ноември.

Коментари

десо
Бъдеща патрулка.

comments powered by Disqus