Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C3: Нова мода

07.05.2009 12:03 15
15
2571844979
Туит

Второто поколение на модела ще бъде представено на Международното автомобилно изложение във Франкфурт.

Осем години след като се появи за пръв път на пазара, С3 ще бъде заменен от едноименен наследник, който ще заеме техниката и платформата на своето братче по концерн Peogeot 207.

Междуосието на новия С3 ще порасне от 2,46 на 2,54 м, а общата дължина - с около 8 см. Това ще доведе до видим растеж на вътрешното пространство и багажника.

Citroen C3 ще бъде оборудван със старт-стоп система

От фирмата съобщиха, че ще има и значително подобрение на използваните материали и изработката. Тъй като общата маса на автомобила ще порасне, еднолитровият базов двигател с мощност 60 к. с. ще отпадне, а мощността на бензиновите агрегати ще започва от 73 к. с.

През 2011 г. ще се появят напълно нов еднолитров трицилиндров двигател с мощност 70 и 100 к. с. (с турбо). Двата 1,6-литрови HDI ще реализират 90 и 109 к. с. Едновременно с тези промени новият С3 ще бъдат оборудвани със старт-стоп система и система за регенериране на спирачната енергия.

Продаваният досега като самостоятелен модел С2 с две врати ще се предлага срещу 700 евро по-малко като вариант на С3. Производството на неуспешното купе Pluriel се прекратява.

Citroen DS3 ще се изправи срещу Mini и Fiat 500

Изпълнението на този модел ще е луксозно, а цената ще се доближава до тези на Mini и Fiat 500.

Коментари

tisho
Разбирача тук е само един-киро,той е стар и знае кои разбира и кои-не!Кирчо е разбирача тук!!!Моля другите да не си пишат мнението,особено ако то е различно от това а кирчо.Евалата Кирчо ;)

BAT_J
Тук е пълно с предубедени хора. Все пак четат немско списание и е нормално. Каквото е списанието такива са и почитателите му, но като цяло настроението в България е такова че са на почит немските автомобили, а всичко друго е боклук. Уважавам много хората които имат смелост да карат нещо по-различно от БМВ, Мерцедес и Фолксваген. Поговорете малко с такива хора, изслушайте ги добре и нека пак да обсъдим темата за Ситроен и другите " различни" марки...Казвал съм го и преди в този форум и пак ще повторя че VW, BMW и разни други не са това което бяха като надеждност и качество. Това което се е запазило е високата им цена..

Енцо феррари
Киреле и ти си като дрогите българи не можеш да преглътнеш че някои кара ферари, а други нямат книжка. Ясно си проличава комплексарщината. Аз смея да твърдя съм карал повече автомобили не само феррарита и бентлита и съм си извадил заклоченията. Тук смятат че от голфу с помпа дюза е най-добрият car а на фиат 500 му гърмял двигателя не е така но стоите си в заблуждение

koliu
Ауууу този нов мини купър е страхотен! Дано само да не посещава сервиза като френска кола...

киро
Асене в този форум има 2-3 ма специалисти по всичко. tisho, Bat_j и енцо феррари, те разбират от всичко и нетърпят да им се противоречи. Недей да им обръщаш внимание! Те са още деца, когато порастнат малко, след 5-6 години тогава им пиши. Сега няма смисъл. Защото палят моторетката и няма отърване.

Andre
Имал съм 2 коли, произведени от PSA, рекордът им е 1800км без посещение в сервиз. Но съм им благодарен - накараха ме да си взема корейска кола.

Асен
Явно съм те надценил и не можеш да ми отговориш. Не сме един и същ човек да не съм комплексар. Няма да ти задавам въпроса защо да го правя, защото може да те заболи главата.

соло
Ами бих напомнил че години наред ни хвалеха помпа-дюза като най доброто,а сега ни обясняват колко готин е новият комън рейл на VW.И ние винаги трябва да вярваме на Дойчо!!!

BAT_J
Ясно Асен и Киро са един и същи човек...

Асен
Незнам дали ми разбра въпроса. Ще взема да го опростя, че да ме разбереш. Къде видя киро да плюе? Какво искаш да кажеш за дизеловите пасати? Откъде знаеш, че пасатаджиите "лежат под колата си събота и неделя пред блока и си оправят всичко самички. " Незнам откъде си вадиш тези заключения?

BAT_J
Остави го да се защити сам...и ти ли си от тези с Пасатите.

Асен
Какво лошо има в помпа дюзата? Какво означава това, че има Пасат. Обясни ми какви хора карат Пасати с помпа-дюза.Както виждам Киро не плюе никого. Човекът не харесва ситроени това не означава, че плюе.

BAT_J
Ей Киро ти сигурно си от тези, които карат Пасат дизел с помпа-дюза и не стъпват в сервиза понеже лежат под колата си събота и неделя пред блока и си оправят всичко самички. Бързаш да плюеш още преди да си видял колата на живо даже- тази снимка не е на окончателната версия а е само прототип. И не мисли че Ситроена се чупи толкова много а помисли преди да пишеш тук..

киро
Прилича много на мини купър. Девизът най-вероятно е купия, стани приятел с всички от сервиза.

tisho
Евала на Ситроен,поредната им чудесна кола.

comments powered by Disqus