Задвижван от трицилиндров бензинов двигател с два хидравлични резервоара за сгъстен въздух
Citroën Concept C4 Cactus Airflow 2L- под това дълго име френската марка се вписва в групата на икономичните. За тази цел производителят с шевроните извади наяве последната си издънка и я оптимизира.
Citroën C4 Cactus Airflow 2L Concept стъпва на 19-цолови джанти
Аеродинамиката на дизайна е оптимизирана. Три регулируеми въздухозаборника, разположени в новите престилки, обезпечават оптималната комбинация между охлаждане и аеродинамика. Ветробранът на задния страничен прозорец спомага за по-добрата обтекаемост. Освен това джантите разполагат с подвижни клапи, които се затварят от центробежната сила.
За по-добрия комфорт при движение и естествено по-добрата аеродинамика Citroën е оборудвал Concept C4 Cactus Airflow 2L с джанти от 19 цола, но обути в тесни гуми (155/70). Освен това студията е с по-дълъг заден спойлер с камери, заместващи конвенционалните огледала и изцяло обшито шаси. LED енергоефективни фарове и светлини пестят енергия и гориво. Благодарение на използвания алуминий, преди всичко в пода на задната част и в конструкцията на предницата, както и панорамния покрив от поликарбонат, теглото на автомобила допълнително се редуцира със 100 кг.
Системата Hybrid-Air задвижва C4 Cactus
Citroën Concept C4 Cactus Airflow 2L се задвижва от системата Hybrid-Air. Тя се състои от трицилиндров бензинов двигател, оборудван с два хидравлични резервоара за сгъстен въздух. Заедно с аеродинамичните трансформации и редуцираното тегло, Citroën C4 Cactus ще харчи само 2 литра на 100 километра. Тази задвижваща система е съвместна разработка на PSA и Bosch и ще се представя също и с новата студия на Peugeot в Париж.