Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C4 Cactus дава нов живот на завода в Мадрид

26.05.2014 15:58
Туит
Citroen C4 Cactus дава нов живот на завода в Мадрид

Предприятието може да сглобява 200 000 автомобила годишно

Заводът на PSA във Вилаверде, край  Мадрид, който спря работа преди две години, сега получи шанс за нов живот благодарение на C4 Cactus. Citroen започна сглобяването на компактния хечбек там в края на април. А от началото на следващата година C4 Cactus ще бъде  единственият модел, който заводът ще произвежда.

Преди испанската фабрика произвеждаше модела Peugeot 207 и неговите различни версии. Но изгуби своя бизнес преди две години, когато малкият автомобил бе сменен със своя наследник 208, който пък вече се сглобява във Франция и Словакия. През 2012 в мадридското предприятие работеха 2700 души. Днес персоналът наброява 1600 служители и работници, от които 200 са новоназначени във връзка със старта на производството на C4 Cactus.

Сглобяването на новия модел трябва да стигне до 380 единици дневно през юли, както е заложено в предварителния план. При тези темпове заводът ще призвежда близо 85 000 броя Cactus годишно за 220 работни дни през годината. Това ще е по-малко от половината от общия възможен капацитет на предприятието от 200 000 автомобила.

Директорът на завода Хосе Карлос Робредо Бертол сподели, че увеличаването на производството ще зависи от успеха на модела. Поръчките за производство на C4 Cactus до момента са започнали само в някои европейски страни, каквито са Франция и Италия. “Сега работим, за да заредим европейските дилъри с новия автомобил, а след това ще започнем да изпълняваме и поръчките на клиентите”, заяви шефът на предприятието.

Според Бертол заводът е готов бързо да се адартира  към търсенето на пазара. До три месеца ще се наложи и трета работна смяна, подчерта той. За да бъде постигнат максималният производствен капацитет от 200 000 единици годишно, ще са необходими 1800 души.

Платформа за малки автомобили

Въпреки че е компактен автомобил, Citroen C4 Cactus използва платформата за субкомпактни модели на PSA group - PF1. Citroen твърди, че с тази платформа моделът е по-лек и има по-нисък раход на гориво. Върху същата платформа се правят и други модели на компаниятя, като C3, DS3 и Peugeot 207, 208 и 2008.

Заводът в Мадрид призвежда автомобили, базирани само върху платформата PF1. В момента хечбекът Peugeot 207 Plus и купето-кабриолет  207 CC се сглобяват на същия конвейер, където и новият Citroen C4 Cactus, но тези модели ще бъдат спрени от производство в края на юни.

Коментари
comments powered by Disqus