Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C4 Cactus на Женевския автосалон 2014

10.02.2014 12:34
Туит

Crossover с Airbumps и вентилационни На изложението IAA, със студията Cactus Citroën представи конкурент на Peugeot 2008 или на Renault Captur. Сега на автомобилното изложение в Женева ще бъде представена серийната версия на Citroën C4 Cactus.

Citroën C4 Cactus се базира на новата платформа на  PSA

Визуално Crossover моделът се различава съвсем малко от студията. Моделът с четири врати е дълъг 4,16 м, широк 1,73 м и 1,48 м висок. Междуосието възлиза на 260 м. Citroën C4 Cactus се базира на собствена модулна платформа на PSA - EMP1, която е предназначена специално за автомобилите от B-сегмента.

Забележителното при модела със сигурност са така наречените Airbumps - защитни елементи, които са закрепени към вратите и в предната и задна броня. Те са изработени от TPU (термопластична уретанова пластмаса), пълни са с въздух и ще омекотяват различните удари при паркиране. Airbumps не изискват поддръжка, те се предлагат в цветовата гама от "черно", "сиво", "пясъчно" и "шоколад" и могат да се комбинират с десет екстериорни и три интериорни цвята.

Цяла предна седалка тип канапе

В интериора на C4 Cactus Citroën също показва доста промени. Огромният панорамен покрив осигурява изобилие от светлина в купето, задните прозорци са проектирани като вентилационни. Отпред липсват конвенционалните единични седалки, на тяхно място е разположена обща седалка. Арматурното табло изглежда плоско и дълбоко, като в него е разположен плосък правоъгълен екран зад три лъчевия волан. Централно Citroën е разположил в C4 Cactus още един 7-инчов монитор като сензорен екран за управление на климатика, аудио- и навигационна система, помощните системи при шофиране, настройки на телефона и т.н. Вместо скоростния лост при моделите ETG с автоматични трансмисии е разположено опростено обслужване "Easy Push" с три бутона D, R и N отдолу на таблото. Скоростите могат също така да бъдат включвани от лостче на волана.

За да се изпълни дизайна на арматурното табло, въздушната възглавница за пътника до шофьора е позиционирана на тавана. Вратите, седалките и таблото могат да се поръчат в три цвята.

Шофьорът на Citroën C4 Cactus бива подпомаган от различни системи за асистиране, като например:

• Паркинг асистент
• Камера за обратно виждане
• Асистент при изкачване на наклони
• Фарове, следващи посоката в завой
• Функция E-Touch за пътна помощ при авария

В сравнение със Citroën C4, благодарение на олекотената платформа, както и по-нататъшните изменения в Cactus, теглото се намалява с до 200 кг. Цялата сгъваема задна седалка (зад която има 358 литра товарен обем) и новите малки Euro 6 двигатели също спестяват килограми. Citroën C4 Cactus се задвижва от VTi с 82 к.с, Е-THP със 110 к.с. както и E-HDi с 92 к.с., последният ще бъде заменен през 2015 година от Blue-HDi с 100 к.с. Цени за Citroën C4 Cactus все още няма.

Коментари
comments powered by Disqus