Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C4: Време е за промяна

01.06.2010 10:21 13
13
2571874958
Туит

Citroen представи новия C4, който ще дебютира официално на автосалона в Париж тази есен. Французите планират емисии CO2 под 100 г/км благодарение на хибридната система e-HDi.

В официалното съобщение C4 е представен като абсолютно нов модел, което на пръв поглед е така – радиаторната решетка, светлините и панелите са претърпели сериозни промени. Шасито обаче на практика е идентично с това на настоящия модел на французите въпреки сериозните корекции в габаритите – 50 мм по-дълъг, 20 мм по-широк и 30 мм по-висок.

Благодарение на новите конструктивни техники теглото му е сведено до 1205 килограма при базовия модел. Същевременно багажникът достига 408 литра, което е рекорд в класа. Новият C4 ще се предлага единствено с пет врати, като французите не планират откровено спортна модификация. Нейната функция ще бъде предоставена на бъдещия DS4.

Гамата двигатели ще бъде сходна с настоящата. Голямата новост тук обаче е въвеждането на микрохибридната система e-HDI, която бе представена по-рано на автомобилния салон в Женева. Тя комбинира малък електродвигател/генератор с високоефективен дизелов ДВГ, като по всяка вероятност французите ще използват добре познатия 1.6 HDI. Според първоначалните прогнози на компанията e-HDi в комбинация с новите енергоспестяващи гуми на Michelin с по-ниско съпротивление на търкаляне ще отделя приблизително 109 г/км CO2 в първоначалната си версия и 99 г/км CO2 в последствие.

Новият C4 предлага уникални решения в своя сегмент като система за наблюдение на мъртвата точка, регулатор и ограничител на скоростта с възможност за програмиране и иновативната сервизна система Citroen eTouch (само за някои страни), която дава възможност за спешно повикване при инцидент.

За да се чувствате максимално удобно на борда, новият модел е оборудван с комфортни седалки, като за местата отпред се предлага електрическа лумбална настройка и функция за масаж. Атмосферата може да се персонализира според вашите индивидуални изисквания - цветове на централния дисплей се променят също толкова лесно, колкото силата на звука и интензивността на климатизацията.

Новият Citroen C4 ще се произвежда в Мюлуз, Франция. Официалната му премиера пред публика е предвидена за автосалона в Париж през септември, а появата му на пазара – за края на годината.

Коментари

docenta
kak da razberem dali ia biva kato ni oko e vijdalo na jivo ni raka e barnala.pak golfa si e diagnoza

анонимен
Поредната френска ютия

анонимен
Абе не ви ли мяза на Hyundai i30 отстрани... Ебаси! :)

анонимен
Колата е супер,ще има голям търговски успех,красива е и с добри показатели,в България много хора ще я харесат колкото и това да не се хареса на почитателите на Фолксщайген.

анонимен
Разочарован съм от дизайна. Последният С5 е страхотен, DS3 също ми харесва, но това е нещо в стил С3 - ни риба, ни рак... посредствена история. Според мен Citroen спокойно могат (и трябва) да си позволят малко по-дързък и смел стил.

анонимен
Wulkane ti da ne si doktor? Ili mislish 4e si originalen s tezi klisheta? Koito haresva golfove da si kupuva golf, koito iska neka da e sitroen, no kogato kaje nqkoi koito kara edi kakva si kola e bolen znachi problema trqbva da go tursi pri sebe si.

wulkan
Поздравление за французите, другото е диагноза.

анонимен
Не съм искал да провокирам чрез споменаването на Голф2.Просто ми омръзна да слушам и чета за "изключителните немски коли".Дори признавам високото им качество,но няма представяне на негерманска кола без веднага да се направи сравнение с такава,а това дразни.Определено японци,французи,американци дори и италианци са дали нещо на автоиндустрията!

анонимен
някой хора цял живот ги преследват голфове двойки

анонимен
Продажбите най точно ще оценят дали продукта е добър. Явно има все още хора, които се комплексират от голфовете. Живеят в началото на 90-те и си мислят, че всичко е голф2. Ако техните финансови възможности са да карат и сравняват една кола над 20 години е разбираемо.

анонимен
Абсолютно могат да се мерят с германците,особенно по линия цена-качество-екстри!Само че не са българчетата тези които могат да го оценят.То не е ли голф 2 с големия джам ,не ми го хвали!!!

анонимен
Ситроен явно се отказват от радикалния дизайн, с който впечатляват автомобилите им от близкото и далечно минало и се вливат в масата скучни и еднотипни автомобили... След С5 където, единствената "ситроенска" черта е извитото задно стъкло, идва С4 скучно подобие на Голф и Астра. Не мисля че французите могат да се мерят с германците в тяхната игра, а явно това искат.

анонимен
Задницата прилича на новата астра

comments powered by Disqus