Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen DS3 Racing: Градско рали

19.02.2010 12:21
Туит

Citroen представи официално спортната модификация на DS3. Конкурентът на MINI John Cooper Works, чиято серия ще бъде ограничена до 1000 бройки, ще дебютира пред публика на автосалона в Женева.

Под капака на DS3 Racing работи 1,6-литров бензин с принудително пълнене (вероятно MINI JCW използва същия базов мотор, който е съвместна разработка на PSA и BMW), но в случая с максимална мощност от 200 к.с. (211 при MINI) и 275 Нм въртящ момент. Промените по стандартния двигател са сведени до препрограмирания софтуер, увеличеното налягане в турбокомпресора и оптимизираната изпускателна система.

Спортният DS3 е получил нови спортни пружини и амортисьори, като клиренсът е намален с 15 мм. Същевременно следата е увеличена с 30 мм, което в комбинация с по-директната настройка на кормилната уредба, позволява значително по-агресивно управление спрямо стандартната версия на модела. Спирачната система е оптимизирана, както в това число влиза и препрограмираната ESP.

Дългият 3,94 м автомобил може да се похвали с агресивен карбонов бодикит, нов дифузор, хромирани дръжки на вратите и накрайници на изпускателната система, както и 18-цолови колела. Версията, която ще дебютира в Женева, е решена в черно, като таванът, огледалата и колелата са в оранжево. Оранжевият цвят присъства и в салона, където ще откриете още серия карбонови апликации.

Най-новата генерация рали-автомобили на Citroen в световния шампионат ще бъде базирана именно на DS3.

Коментари
comments powered by Disqus