Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen DS3 Racing: Спри на 2000

24.08.2010 12:02
Туит

Citroen публикува официалните характеристики и цена на DS3 Racing. Спортният модел ще струва 29 990 евро и от него ще бъдат произведени само 2000 бройки.

Представеният в Женева модел е оборудван с 1,6-литровия бензин с принудително пълнене, като окончателните технически характеристики сочат, че максималната му мощност ще бъде 202 к.с. В стандартната версия този двигател (THP 150) генерира 156 к.с., което означава, че спортното подразделение на Citroen е увеличило приблизително с 30% мощността на мотора. При въртящия момент разликата е около 15% - от 240 на 275 Нм.

Оптимизираната динамика е следствие от новия турбокомпресор, изпускателна система и препрограмирания софтуер за управление на двигателя. В резултат за спринта от 0 до 100 км/ч са нужни 6,5 сек., а за изминаването на дистанцията от 1000 м при първоначално състояние на покой – 26,5 секунди.

DS3 Racing, който е базата за развитието на новия рали автомобил на французите DS3 WRC, е получил нови спортни пружини и амортисьори, като клиренсът е намален с 15 мм. Същевременно следата е увеличена с 30 мм, което в комбинация с по-директната настройка на кормилната уредба, позволява значително по-агресивно управление спрямо стандартната версия на модела. Спирачната система е оптимизирана, както в това число влиза и препрограмираната ESP.

Дългият 3,94 м автомобил може да се похвали с агресивен карбонов бодикит, нов дифузор, хромирани дръжки на вратите и накрайници на изпускателната система, както и 18-цолови колела (215 / 40 R 18).

Продуктовата версия на DS3 Racing ще се различава незначително от тази, представена в Женева. Схемата с черен основен цвят и оранжев покрив ще бъде запазена, но клиентите ще могат да избират и вариант с бяло лаково покритие и карбоново сив покрив. В стандартния пакет с екстри пък влизат климатикът, Bluetooth интерфейсът и аудиосистемата с осем високоговорителя.

Цената на DS3 Racing за европейския пазар е 29 990 евро, като първите доставки ще започнат в края на годината. Серията ще бъде ограничена на 2000 бройки.

Коментари
comments powered by Disqus