Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen DS3 RRC: Сетиха се!

02.11.2012 10:21
Туит
Citroen DS3 RRC: Сетиха се!

Citroen Racing представи RRC версията на шампионския DS3 WRC. Това е третият подобен автомобил от клас 2 след Ford Fiesta RRC и MINI John Cooper Works SPC.

Близо две години след състезателния дебют на DS3 WRC дойде ред и на RRC спецификацията на модела, която ще спори в клас 2 с аналогичните представители на Ford и MINI, с настоящите S2000 и с R4 версиите на Mitsubishi и Subaru.

Основната разлика между WRC и RRC спецификацията на DS3 засяга рестриктора на турбото за 1,6-литровия мотор. Той е намален на 30 мм (33 за WRC), в резултат на което максималната мощност е ограничена до 275 к.с. Въртящият момент обаче остава далеч по-висок от този при класическите S2000, а именно 350 Нм.

Спирачната система също е модифицирана. Дисковете за асфалтовата спецификация са 350 мм срещу 355 за WRC, като водното им охлаждане отстъпва място на класическо въздушно. Леки изменения има и в аеродинамичния пакет.

Според официалното съобщение на Citroen новата версия на DS3 няма да се продава свободно, а ще може единствено да се вземе на лизинг от Citroën Racing Technologies. Друг любопитен момент засяга R5 спецификацията на DS3, за която се носят слухове от доста време насам. Много е вероятно обаче французите да са се отказали от този проект и да залагат изцяло на DS3 RRC с оглед на това, че в близко бъдеще (може би още догодина) ще пренасочат изцяло усилията си към WTCC.

Коментари
comments powered by Disqus