Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen DS5: Нещо средно

18.04.2011 13:59 1
1
2571888159
Туит

Citroen публикува официалните технически характеристики и фотографии на новия DS5. Това е третият представител на подновената линия DS след DS3 и DS4.

Хечбекът с пет врати е дълъг 4,52 м и широк 1,85 м, което го прави значително по-къс и малко по-тесен от Ford Mondeo, но въпреки това французите твърдят, че той предоставя достатъчно пространство за петима. Багажното отделение пък е цели 465 литра, което е съпоставимо с идентичния показател при комби версията на C5.

Стилистиката на DS5 определено не е изненада, защото тя следва изцяло принципите на DS линията, заложени в DS3 и DS4. Впечатление при нея правят емблемата с двата шеврона, която преминава по цялата дължина на радиаторната решетка, дъговидните въздуховоди под силно изтеглените назад челни светлини, както и агресивно оформеният преден капак. Твърде любопитна е лайстната, която минава между предните калници и капак и завършва в средата на стъклото на предната врата. Тя е комбинирана с 20-цоловите аеродинамични колела, които обаче ще бъдат трансформирани в от 16 до 19-цолови при серийната версия.

Под капака на DS5 ще работи познатата дизелова хибридна система Hybrid4 от Peugeot 3008. Двигателят с вътрешно горене задвижва предните колела, а електромоторът отговаря единствено за задния мост, като по този начин не само намалява нивата на вредни емисии, но и симулира двойно предаване. Дизеловият HDi с два литра работен обем и старт-стоп разполага с максимална мощност от 163 к.с., като електромоторът на Bosch добавя към тях още 37, което прави крайната цифра 200. Максималният въртящ момент на системата е 500 Нм и въпреки това емисиите CO2 са ограничени на 99 г/км.

Серийната версия на DS5 няма да се различава от тази, която участва на автосалона в Китай. За шоуто в Шанхай специални са единствено лаковото покритие и 20-цоловите колела. Продажбите на новия модел би трябвало да започнат през пролетта на 2012 г.

Коментари

Не Ален но Прост
Тъпанари! Никъде не мога да намеря техническите характеристики!

comments powered by Disqus