Залага на електромотор, разположен на предната ос, който генерира 35 кВт
Citroën доразви концепта Cactus и го превърна в чисто електрическо бъги. Но E-Méhari няма да остане само студия, през пролетта на 2016 ще стартира и серийното производство.
Електрическият вариант на Citroën Méhari се роди благодарение на сътрудничеството със специалисти от Bollore. Чисто електрическото задвижване на Citroën E-Méhari залага на електромотор, разположен на предната ос, който генерира номинална мощност от 35 кВт и върхова мощност от 50 кВт. Електромоторът има литиево-метално-полимерна батерия с капацитет 30 кВтч, с който развиващият максимум 110 км/ч Citroën E-Méhari може да измине пробег от 200 км. За турове по неравни терени пробегът е лимитиран до 100 километра. Батерията може напълно да се зареди чрез обикновен контакт за 13 часа, а времето за бързото зареждане намалява до 8 часа.
Citroën E-Méhari е напълно открит
Дизайнът на Citroën E-Méhari силно наподобява на Cactus, но цитира също така толкова интензивно прамодела Méhari от 1968 г. С размери - дължина 3.81м, широчина 1,87 м и височина 1,65 м E-Méhari стъпва с две врати и два ролбара вместо B- и C-колона, между които са позиционирани подвижни покривни елементи. Това позволява на E-Mehari мигновено да се превърне в един напълно открит автомобил.
Оборудван с удобни седалки, мъничето разполага с 200 литров обем на багажника, а когато задната седалка се сгъне, обемът нараства на 800 литра. Интериорът е тапициран с здрави и водоустойчиви тъкани от палитрата на водолазното оборудване, с опция от два цвята, а за екстериора на Citroën се предлагат двойно повече цветове.
Производството на Citroën E-Méhari стартира през пролетта на 2016. Цените все още не са обявени.