Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen GT: Другият батмобил

06.10.2008 09:10
Туит

Французите показаха на своя щанд в Париж футуристична концепция, която ще бъде включена в излизащата към края на годината компютърна игра Gran Tourismo 5.

Гледащият "на кръв" автомобил от бъдещето (ДхШ 4960х2080 мм) притежава криещи се в дълбоки ями присвити светлини; от двете страни на мрачната му предна маска пък има масивни масивни въздухозаборници. Побиращите 21-цолови колела калници са напращели като напомпани мускули. Торпедото на Citroen GT разполага с плоско челно стъкло и минималистичен интериор, където заемат място двама "галактически стопаджии". 

Задницата е още по-нестандартна - под мощен заден спойлер надничат гневните стоп-светлини. Констелацията от аеродинамични компоненти е толкова необичайна, че трудно може да бъде възприета като едно цяло. Кокпитът е доминиран от силноизвита централна конзола и малък четириъгълен волан. В GT пасажерите биват закопчани от животоспасяващи многоточкови колани.
Коментари
comments powered by Disqus