Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen може да остане без автомобили в края на сезона

31.03.2010 13:32
Туит

Тим-шефът на Citroen Оливие Кеснел призна, че екипът на Citroen може да има проблеми с наличните C4 WRC в края на сезона.

Citroen Sport прекрати производството на C4 WRC, за да насочи всичките си ресурси към подготовката на новия DS3 WRC, който ще направи състезателния си дебют през идния сезон. Същевременно обаче французите имат цели шест автомобила, които регулярно участват в световния шампионат.

Два са за заводските пилоти Себастиен Льоб и Дани Сордо, два - за Citroen Junior, като Себастиен Ожие и Кими Райконен няма да карат единствено в Нова Зеландия, и още два за Петер Солберг, който е с пълна програма. Ето защо Citroen Sport няма да може да осигури автомобили за Конрад Раутенбах и Джиджи Гали, които също са проявили интерес към C4 WRC.

„Трябваше да им откажем (на Раутенбах и Гали), защото не можем да си позволим да се случи нещо и да не сме готови за следващия старт. Това е Citroen и ние искаме да сме на максимално високо ниво, не можем да поемем такъв риск“, коментира Кеснел.

„Надявам се, че няма да има повече бракувани автомобили, защото това може да се окаже сериозен проблем. Ще е много трудно да сглобим нов C4 WRC, а в момента много от нашите автомобили се състезават. Естествено, искаме колкото се може повече C4 WRC на старта, моята задача е именно такава. Всичко може да се случи, но съм убеден, че ще се оправим.“

Екипът на Ford е в аналогичната ситуация, тъй като M-Sport е концентрирал всичките си усилия върху новия Fiesta S2000 и базирания на нея Fiesta RS WRC.

Коментари
comments powered by Disqus