Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen направи кросоувър за феновете на сърфинга

18.09.2015 11:26
Туит

Концептът се отличава с ново ветрово стъкло, монтирано под ъгъл 60 ° и с по-висока каросерия

Френската компания Citroen създаде концептуалния кросоувър Cactus M. Автомобилът се позиционира като наследник на модела Mehari и беше представен публично по време на автомобилното изложение във Франкфурт.

Новият модел е базиран на C4 Cactus. Дизайнът на кросоувъра наподобява на модела Aircross. Прототипът е без покрив и има дървен спойлер. Освен това интериорът на Cactus М може да се трансформира в истинска бивак за двама души, които високи до 1,80 метра. Нощуването може да бъде както на открито, така и под шатрата, като се образува един вид палатка.

Концептът се отличава с ново ветрово стъкло, монтирано под ъгъл 60 ° и с по-висока каросерия. Прототипът е оборудван с метален теглич, тракшън контрол Grip Control и големи огледала за обратно виждане.

Интериорният дизайн напомня палубата на кораб. Материалите за тапициране и покритието на арматурното табло са разработени, за да приличат на неопренов костюм на сърфист. Благодарение на неопреновия плат е подобрена геометричността на седящите места и позволява бързото им изсъхване. В пода на новия автомобил са поставени два отвора за отвеждане на водата.

В предните врати са поставени просторни ниша, покрит багажник с лесен достъп до него, а благодарение на специални стойки на покрива могат да бъдат фиксирани две дъски за сърф. С помощта на ръчка, разположена на арматурното табло вдясно от волана, водачът може да избира между четири режима на шофиране: стандартен режим, офроуд, сняг или пясък.

Концептът е оборудван с трицилиндров бензинов турбо двигател. Мощността му е 110 к.с. Той работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия. Средният разход на гориво е 4,8 литра на 100 километра.

Според изпълнителния директор на френската компания Линда Джаксън новият модел придава много по-атрактивен имидж на марката. Дали прототипът ще получи серийна версия все още не е известно.

Известно е , че моделът Mehari бе произвеждан в периода 1968-1987 г. За това време са продадени 150 000 автомобила. Mehari е построен на основата на 2CV. Той получава широка популярност в развиващите се страни, използван е в армията и селското стопанство.


Коментари
comments powered by Disqus