Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen представя новата версия на модела C5 в края на годината

02.02.2007 13:02
Туит
Citroen представя новата версия на модела C5 в края на годината

В обстановка на строга секретност компанията Citroen работи над новото поколение на модела С5. С представянето му през есента на автосалона във Франкфурт французите се надяват да спечелят преднина пред сънародниците си от Renault.

Външността на новия модел е станала по-агресивна и доминирана от все повече прави линии и остри ъгли. Ако по-рано С5 имаше дружелюбно излъчване, то сега флагмана при седаните прилича на зло и самоуверено морско чудовище. Французите уверяват, че 99% от видимите детайли са скроени наново, а съдейки по предоставеното компютърно изображение, това изглежда не е лъжа.

От предишното поколение са останали светодиодните задни светлини, както и повечето от системите: спирачният асистент, системата за предупреждение при пресичане на осевата линия (AFIL), както и традиционното за Citroen хидропневматично окачване. Що се касае до механиката, тук сензации не се очакват. Много агрегати, като двигатели и трансмисии, не за първа година ще бъдат споделени с другото дете на концерна PSA - Peugeot 407.

Бъдещите клиенти ще имат избор от силови агрегати с обеми 2 и 2,2 литра и мощност съответно 150 и 170 к.с. По-взискателните клиенти ще могат да си поръчат версията с новия V6 мотор с мощност 208 к.с. Предлага се избор от няколко скоростни кутии: шестстепенна ръчна, автоматична или роботизирана.

Интериорът също е претърпял промени самостоятелно, в резултат на което ще се предлагат два LCD-монитора: един на централната конзола и втори – зад волана. Волънът ще бъде изпълнен в духа на последните модели C4 и С4 Picasso с неподвижна централна част, на която ще бъдат поместени бутоните за управление на функциите.

Намерението на PSA е новият С5 да отправи предизвикателство към конкурента Renault Laguna 3, който също се очаква да дебютира на автосалона във Франкфурт. Новият Citroen ще бъде на пазара вероятно в началото на 2008 година.

Коментари
comments powered by Disqus