Колкото повече, толкова повече. Мотото на Мечо Пух явно е допаднало на дизайнерския екип на FAB DESIGN, който се е заел с нелеката задача да преработи CL-класата на Mercedes. Новата аеродинамична програма на тунинг специалиста съответства на цялостната концепция на луксозното купе, като същевременно подчертава спортния характер на машината.
В предницата на CL се откроява новата броня, която в комбинация с нестандартните “издути” калници коригира класическите решения на дизайнерския екип на Mercedes. Формата на въздухопроводите е коренно променена, за да бъде оптимизирано охлаждането на силовия тракт и спирачната система. Подчертаните прагове следват извивките на предната броня, за да се позиционират адекватно и в задната част на автомобила, където се открояват калниците с нетипично издути арки и отвори за охлаждане на спирачките. “Небрежните” спойлери на покрива и капака демонстрират спортния характер на машината и оптимизират притискателната сила при високи скорости. В новата задна броня се очертават и четирите елипсовидни накрайника на изпускателната система.
Тунинг компанията FAB DESIGN се е погрижила достатъчно добре и за един от най-важните компоненти на “излъсканите” машини – колелата. Трикомпонентните джанти 6 EVOLINE впечатляват не само с динамичното излъчване, стилизираните хромирани глави на болтовете, титаниевата цветова окраска, а и с внушителните габарити - 10J x 20 за предната ос и 12J x 20 за задната. Те са обути с високоефективните нископрофилни гуми Dunlop Sportmax, които благодарение на впечатляващите размери (255/30 за предните и 305/25 за задните гуми) осигуряват оптимално сцепление дори и при нестандартно високи изисквания от страна на водача и характеристиките на трасето. Комбинацията с модифицираното окачване резултира в несравнимо удоволствие при преодоляването на острите завои, без това да се отрази негативно върху скоростта на правите.
Корекциите във външността на автомобила са синхронизирани и с новия интериор, дело на FAB DESIGN. Светло бежовите отенъци на кожения салон се допълват от имитацията на крокодилска кожа в централната част на спортните седалки.
Ред е и на най-съществената модификация. Работата на разкошния дванайсетцилиндров V-образен агрегат на Mercedes е оптимизирана до впечатляващите 650 конски сили и максимален въртящ момент от 1120 Нм, който е на разположение на водача в диапазона от 1800 до 3600 об./мин. Благодарение на корекциите в скоростната кутия бижуто на FAB DESIGN достига критичните 320 км/ч и ускорява от 0 до 100 км/ч само за 4,2 секунди.
daniel
veche ima v plovdiv edin takuv :)
georgi
Lelee tova e izvanzemnoo :) mnogo dobro