Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Climax Cars T1: Гаражна музика

18.12.2009 09:51
Туит

Великобритания е символ не само на автомобилния спорт, но и на автомобилното производство що се отнася до нискотиражни спортни модели. Напоследък обаче буквално във всеки гараж из Мидландс се работи върху нов модел. Последният е именуван T1 и е на компанията Climax Cars.

Общо 200 бройки ще бъдат произведени от спортния модел. За задвижването им е отговаря 4,6-лировият V8 на Ford, който в атмосферната си версия генерира 345 к. с., а с помощта на механичния компресор – 450 к. с. Той ще бъде комбиниран с шестстепенната трансмисия Graziano GT ME1, която предава въртящия момент от 414 Нм (във версията с атмосферен мотор) на задните колела.

Шасито и каросерията са изработени главно от алуминий, като крайният резултат е 907 кг общо тегло. Това е отлично постижение, като се имат предвид габаритите на двигателя и факта, че Climax Cars не използват композитни материали за направата на основните носещи конструкции и панели. Съотношението мощност/тегло е 380 к. с. за тон при атмосферния двигател и 458 к. с. на тон при аналога му с принудително пълнене.

Регулируемото окачване с двойни напречни носачи е стандартно за T1. В списъка с опционалното оборудване попадат карбон-керамични спирачки, спортни седалки и колани, както и секвенциална скоростна кутия. Базовата цена за модела е 92 000 паунда (103 400 евро).

Коментари
comments powered by Disqus