Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Coca-Cola влиза във Формула 1

22.11.2012 14:30
Туит
Coca-Cola влиза във Формула 1

Coca-Cola ще спонсорира екипа на Lotus във Формула 1 следващата година. Новината бе оповестена официално днес преди старта на състезателния уикенд в Бразилия.

Американската компания няма да рекламира основния си продукт, а енергийната напитка Burn, която активно присъства в екстремните спортове. Детайли около договора ще бъдат публикувани в началото на 2013 година.

Първоначалните слухове бяха, че Coca-Cola ще предпочете екипа на McLaren, но изборът в крайна сметка е паднал върху тима на Lotus.

„Гордеем се с това, че Coca-Cola избра Lotus F1 Team като най-добрата платформа да представя марката burn”, коментира тим-шефът на Lotus Ерик Булие. “Много сме развълнувани, защото с burn ще можем да изградим един нов и различен модел за спонсорство, който ще комбинира преживявания, създаване на специфично съдържание и много възможности в социалните медии.”

Coca-Cola е също собственик на марките Fanta, Sprite, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia и Del Valle.

Коментари
comments powered by Disqus